official blogsite

2021. január 31. 07:17 - Adamovich Erik

Ki kicsoda a hazai oldtimer, historic versenyzés világában?

#kikicsodaclassic

Hazai oldtimeres élet meghatározó szereplőit bemutató sorozatunkat digitális formában is megtekinthetitek!

Fogadjátok szeretettel Marmoly Dani bemutatkozását.

ki-kicsoda-marmoly_1.jpg

Szeretettel üdvözöllek Dani! Régi ismeretség a miénk, te már alap résztvevője voltál a veterán hegyi felfutók világának, mikor én belekeveredtem ebbe a baráti veterános közegbe. Légyszíves mutatkozz be, mondj pár szót magadról.  

Marmoly Dániel vagyok 1988.09.29.-én születtem Egerben.

Győrben a Széchenyi István Egyetemen végeztem Közlekedésmérnökként.

Jelenleg szállítás vezetőként dolgozok egy nyílászárók gyártásával foglakozó cégnél.

ki-kicsoda-marmoly_2.jpg

Mióta és hol versenyzel, eredmények?

2008 Fót volt az első versenyem ahol Speciál 250 kategóriában első lettem. Onnan indult minden, persze Apum versenyzői múltja fertőzött meg igazán. 2015-ig MAMI kupában versenyeztem. A legtöbb versenyt P20-assal mentem majd 2 évig Yamahával és 1,5 évet MZ-vel 2011-ben Magyar Bajnok lettem egy nagyon küzdős évben p20 nyergében.

Hegyi  versenyen már 2009-től indultam P20-assal és az ezt követő versenyeken mindig jelen voltunk. 2009-ben számomra talán a legkedvesebb hegyi  pályán a Kisnémedi-Püspökszilágyi szakaszon mérettettük meg magunkat, ha jól emlékszem ez volt az első itt rendezett verseny. Minden évben sikerült jó eredményeket elérnem, annak ellenére hogy én nem tartok átlagot... :) "csak ami a csövön kifér" Ez igaz az összes Hegyi menetpróba keretein belül rendezett "versenyekre": Bükkszentkereszt, Bélapátfalva, Parád, Répáshuta és Nógrádsipek

Hegyi versenyek mindig is közelebb álltak a szívemhez mint a körversenyek.

2013-ban Szlovákiában Holic-ban indultunk egy háztömb körüli versenyen amelyet sajnos átlagtartó kategóriában rendeznek, számomra érthetetlen módon (két számukra tetszőleges kört választanak ki és annak a különbségét nézik) Ha körversenyt nézünk akkor első lettem...  :) De szerencsére Neumann Laci bácsi elhozta a kategóriánk aranyát.

ki-kicsoda-marmoly_4.jpg 

Beszélj egy kicsit a járműparkról, Yamaha pályamotorod hangjától most is feláll a szőr a karomon, de van ott más érdekesség is!

-Pannonia P20, még Édesapám versenyzett vele 1977-1983 között 1981-ben Magyar Bajnok lett Közúti 250-es géposztályban. Azóta sok változáson, fejlesztésen átesett már a motor de ugye ennek sosincs vége. :)

-Yamaha rd 350 na ez az a motor amire mindig is vágytam. Egy igazi épített speciál gép, ami még most is tud meglepetést okozni.

-MZ ETZ 250 ez egy MAMI kupára épített motor (teljesen széria) Élvezet vele motorozni elnyűhetetlen-

-Honda VTR 1000 SP2 2002-es gyártású közúti motorom. Egy legendás V2-es gép.

Autó? :) 2001-es Alfa Romeo 166 2.4jtd

Kicsit sztorizzunk is. Talán első bükkszentkereszti rendezésem alkalmával kérdezted. Erik szerinted fog esni az eső? Kis töprengés után kérdeztem vissza. Gumi miatt ugye, hogy melyiket rakd fel? Nagy nevetés volt a válasz. A frászt nincs másik gumim csak a karbi bekapja a vizet, azért aggódom :) Mesélj Te is valami sztorit, élményt!

  • Számomra eddigi legfontosabb eredményem az 2016-ban az Ausztiai Landshaagi Hegyi Európa bajnokságon kategória 2. helyezést értem el. Abszolútban nagyon sok nagyobb köbcentis és gyorsabb motort magam mögé utasítva. Akkor éreztem azt hogy ami számunkra elérhető cél hegyen azt teljesítettük. Ha jól tudom azon a versenyen magyar induló több mint 25 éve nem indult, így még nagyobb volt a teher hogy megmutassuk tudunk mi Classic kategóriában is a leggyorsabbak lenni.
  • A 2018.07.13,14,15.-én rendezett Drapál János emlékverseny viszi a prímet. Azon a pályán futhattam fel legjobb tudásom szerint ahol Apum versenyzett olyan nevekkel mint Drapál János, Juhász Károly vagy Neuser Lajos. Ez az a hétvége amit soha nem fogok elfelejteni. Hab a tortán még az hogy P20-al Apum is felment a régi idők emlékére.
  • Az összes versenyről tudnék valami jó sztorit mesélni, de akkor mi marad meg a versenypálya melletti esti bulikra???... :)

 
ki-kicsoda-marmoly_3.jpg

AE.

komment
official blogsite
süti beállítások módosítása